Pannon Pipics Kft.   Bejelentkezés | Regisztrál    

2017 Szeptember 20, Szerda 11:23:16    

    Főoldal    Szervíz információ Személyes beállítások  |  Kosár tartalma   |   Pénztár   
  Kategóriák  
  Gyártók  

  Gyorskeresés  
 
Ide kell beírni a keresett cikk nevét.
Összetett keresés
  Újdonságok  
HASZNÁLT PC HP 6200 PRO SFF i3-2120/4GB/500GB 6HÓ
HASZNÁLT PC HP 6200 PRO SFF i3-2120/4GB/500GB 6HÓ
Bruttó: 36.182 Ft
(28.490 Ft+Áfa)
  Információk  
Szállítás és garancia
Az adatkezelésről
A használat szabályai
Kapcsolat - Vevőszolgálat
Cégismertető
Szervíz információ Szervíz információ

Notebook szervizzel kapcsolatos tudnivalók!

Szolgáltatásaink:

Szervizünk az alábbi termékcsoportok bevizsgálását és javítását vállalja:

  • Notebook
  • TFT-LCD
  • PDA
  • Digitális fényképezőgépek
  • Merevlemez (winchester)
  • Adatmentés

Szervizünk díjszabásai és egyéb fontos tudnivalók:

A szervizünkbe eljuttatott termékek bevizsgálási díja: 5000.- Ft +ÁFA.

A javítási szolgáltatás rezsi óradíja szervizünkben: 2900.- Ft +ÁFA.

 

A hibás termék beérkezését követően bevizsgáljuk a terméket és a hiba megállapítása után elemezzük a javítás gazdaságosságát.

Az elemzés eredményeként három különböző lehetőség adódhat:

  1. Amennyiben a termék javítható és a javítás összege nem éri el a 15.000.- Ft +áfás összeget, a javítást automatikusan elvégezzük.
  2. Amennyiben a javítás várható díja meghaladja a fenti összeget, árajánlatot készítünk és csak annak az elfogadása után végezzük el a javítást. Amennyiben a megküldött árajánlat alapján a megrendelő nem igényli a javítási szolgáltatást akkor a következő 3.-as pontban foglaltak szerint járunk el.
  3. Amennyiben szervizünk úgy dönt, hogy a termék javítása gazdaságtalan (a javítás várható díja megközelíti a termék piaci értékét), a terméket visszaküldjük a megrendelőnek és kiszámlázzuk a bevizsgálási díjat.

 Az adatmentés költségeiről minden esetben e-mailben adunk tájékoztatást a beérkezett termék bevizsgálását követően.

Ha a megrendelő csak bevizsgálást szeretne kérni vagy csak árajánlatot a javítás várható költségéről azt külön kell jelezni az átvevő ponton történő leadáskor. Ebben az esetben csak a bevizsgálási díjat számlázzuk ki és nem végezzük el a javítást az 1.-es pontban foglaltaknak megfelelően.

 

Nem vállaljuk a következő termékek javítását:

  • gyári garanciával rendelkező termékek
  • fizikailag sérült vagy láthatóan szakszerűtlenül javított termékek
  • Az általunk elvégzett javításra a törvényben előirt 3 hónap garanciát vállalunk.

 

Hogyan jut el hozzánk az Ön hibás terméke:

Az Országos hálózati térkép segítségével ki tudja választani az Önhöz legközelebb eső vagy legszimpatikusabb partnerünket akinél átadhatja a javítandó terméket és a kitöltött megrendelőlapot (letölthető)

Az átadott terméket partnerünk a legrövidebb idő alatt eljuttatja szervizünkbe. Amint a termék beérkezett a fentebb leírt módon történik a hiba megállapítása és az Ön értesítése a munka elvégzéséről illetve, arról, hogy várhatóan mennyibe fog kerülni a javítás.

Ezt követően visszajuttatjuk a terméket partnerünkhöz és tőle veheti át a leadott terméket, valamint az elvégzett szolgáltatásokról kiállított számlát.

 

További információért keresse fel kollégáinkat az ismert elérhetőségeken.

Folytatás


Országos szervízpartnerünk
  Bevásárlókosár  
0 cikk
  Hírlevél  
ÉrtesítésekFeliratkozás a hírlevélre

E-mail cím

Felíratkozok
  Ajánlott termékek  
01.EGÉRPAD STEELSERIES QCK MINI
02.RAM DDR3 4 GB 1333 KINGSTON CL9 KVR13N9S8/4 5ÉV
  Írjon nekünk!  
Az Ön véleménye számit nekünk!